Eye emergencies
کلینیک ها
اورژانس های چشم

اورژانس های چشم

اورژانس های چشم به بیماری ها یا مشکلات چشمی اطلاق می شود که به صورت حاد ظرف 24 تا 48 ساعت اخیر بروز کرده و موجب افت دید، درد، قرمزی، سوزش، ترشح ،دو بینی یا بیرون زدگی چشم شده اند.
اورژانس چشم پزشکی بیمارستان فوق تخصصی چشم آفتاب با حضور متخصصین چشم پزشکی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات اورژانس به بیماران مراجعه کننده و مشاور تخصصی به سایر مراکز درمانی است.
در این مرکز کلیه خدمات سرپایی از جمله خارج کردن اجسام خارجی، درمان سوختگیهای شیمیایی یا حرارتی چشم ،بخیه های سطحی، درمان های دارویی و پیگیری وضعیت بیمار تا رسیدن به نتیجه مطلوب انجام می شود. بیمارانی که بعد از معاینه اولیه نیاز به بستری و عمل جراحی داشته باشند با صلاحدید پزشک و پس از قرار دادن شیلد چشمی و تجویز داروهای لازم برای انجام عمل جراحی در همان روز و یا روز بعد آماده می شوند. اعمال جراحی تکمیلی و مشاوره با سرویس های فوق تخصصی در صورت نیاز قابل انجام بوده و کلیه امکانات و تجهیزات مرتبط با این خدمات و سرویس ها در بیمارستان فوق تخصصی چشم آفتاب مهیا است. همچنین جهت افرادی که به طور حاد دچار مشکل چشمی شده و امکان مراجعه به درمانگاه اورژانس را ندارند، سرویس مشاوره تلفنی جهت تعیین وقت همه روزه به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی است .

فهرست