بزرگ ترین بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی کشور و منطقه در تهران، آماده ارائه خدمات درمانی به هموطنان است.

به گزارش روابط عمومي بيمارستان چشم آفتاب، بزرگ‌ترین مرکز چشم پزشکی کشور که دارای بخش‌های فوق تخصصی قرنیه، شبکیه، گلوکوم، اکولوپلاستی، استرابیسم و اورژانس چشم است، در تهران آماده ارائه خدمت به هموطنان است.
در بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی، تمامی اعمال جراحی فوق تخصصی در دنیا با همکاری اساتید مجرب انجام می‌گردد.
بیمارستان چشم آفتاب با بخش‌های بستری VIP یک تخته و بخش‌های بستری دو تخته با تمامی امکانات، آماده ارائه خدمت به بیماران است.
در این بیمارستان ۱۰ اتاق عمل جراحی وجود دارد که مجهز به پیشرفته‌ترین و مدرن ترین دستگاه‌های چشم پزشکی روز دنیا است و علاوه بر این دارای اتاق عمل تزریق داخل چشمی مستقل است که با ظرفیت بالا در خدمت بیماران است.
بخش جراحی عیوب انکساری این بیمارستان دارای مجهزترین دستگاه‌های اگزایمر به روز دنیا و از کمپانی‌های مشهور و برندهای عالی است که تمامی نیازهای بیماران را از نظر اصلاح عیوب انکساری تحت پوشش قرار می‌دهد. ضمناً برای رسیدن به نتایج ایده آل تجهیزات تشخیصی تصویربرداری مدرن راه اندازی گردیده است.
در این بیمارستان، بخش ICU و CCU برای بیماران مورد نیاز قابل دسترسی است و تمامی بیماران می‌توانند به این مرکز فوق تخصصی چشم پزشکی مراجعه کنند.
این بیمارستان فوق تخصصی با تمامی بیمه‌های تکمیلی و بیمه‌های خدمات پایه و نیروهای مسلح در حال انعقاد قرار داد است تا بیماران بدون دغدغه مالی بتوانند از تمامی امکانات این مرکز چشم پزشکی بهره مند شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست