به گزارش روابط عمومي بيمارستان فوق تخصصي چشم آفتاب ؛ بيمارستان چشم آفتاب در اولين دوره ارزيابي خود در بين بيمارستان هاي كشور در سال 1401 براساس استانداردهاي نوين اعتبار بخشي  وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی موفق به كسب رتبه درجه يك اعتبار بخشي ملي شد .

در همين راستا رياست بيمارستان چشم آفتاب پيامي بدين شرح بيان كرد :

با کمال مسرت و افتخار کسب درجه یک اعتباربخشی ملي، که نماد بارزی از توانایی های ارزشمند کلیه مدیران و پرسنل  بیمارستان فوق تخصصی چشم آفتاب می باشد را خدمت کلیه همکاران محترم  بیمارستان تبریک عرض می نمایم . تلاش خالصانه و صادقانه شما،  آینه وظیفه شناسی و تعهد است بدینوسیله از كليه اعضاء محترم هيات مديره ، سهامداران ، پزشكان ، مسئولين و پرسنل كوشاي بیمارستان که طی یکسال گذشته، در راستای اعتلای نظام استانداردهای اعتبار بخشی تلاش نموده اند و با کار تیمی در کیفیت بخشیدن به امور جهت تحقق اهداف این بیمارستان قدم برداشته اند، نهایت تشکر و سپاس را عرضه می داریم.

امید است با برداشتن این گام بلند و با استقرار خط مشی های ارائه شده،  شاهد ارائه و ارتقاء مطلوب ترين خدمات در آينده باشيم و بتوانيم با مهر و دوستي و با حفظ وحدت و صميميت خانواده آفتاب ؛ در اين مسير موفق باشيم .

دكتر محمود جباروند

مديرعامل و رئيس بيمارستان چشم آفتاب

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست